Utak és autópályák tervezése

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

2. SZ. FŐÚT BUDAPEST-VÁC KÖZÖTTI SZAKASZA

Vissza

Helyszín:

Megbízó:KHVM Budapesti Közúti Igazgatóság

Év:1998

Árbevétel:

Letöltés:2. SZ. FŐÚT BUDAPEST-VÁC KÖZÖTTI SZAKASZA

Technikai adatok:

A szakasz hossza: 36,65 km

Tervezési sebesség: 100 km/h

Különszintű csomópont: 10 db

Szolgáltatások:

- Talajmechanika

- Geodézia

- Előzetes tanulmányok

- Gazdasági (hatékonysági) vizsgálatok

- Környezetvédelmi vizsgálatok

- Engedélyezési terv

- Építési terv

2. SZ. FŐÚT BUDAPEST-VÁC KÖZÖTTI SZAKASZA

A 2. sz. főút igen jelentős eleme a magyar úthálózatnak, nemzetközi szerepe is nagy, mint az E77 sz. út része az európai úthálózatnak.

Az elmúlt mintegy 20 év alatt számos tanulmány-terv és vizsgálat készült a 2. sz. főút belterületi szakaszainak kiváltására. 1990-től ismét napirendre került a 2. sz. főút településeket elkerülő, új nyomvonalon való kiépítésének előkészítése, amelynek célja a települések mentesítése az átmenő forgalom káros környezeti hatásaitól és a biztonságos, gyors, megfelelő színvonalú közúti kapcsolat biztosítása. A nagytávlatban autóúttá fejleszthető, jelenleg kétsávos főútként megépülő elkerülő nyomvonal három építési ütemben valósult meg. Az első ütem-ben a Sződi különszintű forgalmi csomóponttól (21112. j. úttól) Vác elkerülése épült ki, amelyhez kapcsolódik a 12. sz. főút új bekötése is.

Második ütemben Dunakeszi és Göd elkerülő szakaszának kivitelezésére került sor, melyből a 18,2 km-től a Dunakeszi különszintű csomópontig (2101. j. út) terjedő szakaszon már négy sáv épült meg.

A harmadik ütemben a 2. sz. főút budapesti bekötésével zárult a településeket elkerülő nyomvonal.

Aktualitások

Geodéziai ellenőrzések az M44 Tisza-híd kivitelezési munkálatai közben

2021. november 11-12.-én került sor a Térinformatikai Konferenciára. Az idén immár 12. alkalommal megrendezett, szakkiállítással egybekötött szakmai eseménysorozatnak hagyományosan a Debreceni Egyetem adott otthont.

Cégünket Stenzel Sándor, a Geodéziai s Ingatlanrendezési Iroda, Térszkennelési és BIM Szakosztályának vezetője képviselte. Kollégánk a 12. (Térinformatikai adatgyűjtés és –nyilvántartás) szekcióban tartott előadást „Geodéziai ellenőrzések az M44 Tisza-híd kivitelezési munkálatai közben” címmel.

Bővebben

A középfokú földmérő szakmai képzésekről röviden

Hazánkban öt középfokú intézményben képeznek földmérő, földügyi és térinformatikai technikusokat.
Az alábbi videó ezeket mutatja be két percben.

Bővebben

Projektjeink

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

Kedvezményezett neve: UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Projekt címe: Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése
Szerződött támogatás összege: 299 186 917 Ft
Támogatás mértéke: 58,752986%
Projekt befejezési dátuma: 2020.08.12.
Projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.1-15-2016-00175

Bővebben

Igazi hídkülönlegesség a Tisza felett

Az M44-es gyorsforgalmi út Lakitelek-Tiszakürt útvonalán impozáns megjelenéssel és méretekkel bíró, új Tisza-híd épül.

Bővebben

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Print