Telepszerű létesítmények tervezése

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

KÁLI ÜZEMMÉRNÖKSÉG M3 AUTÓPÁLYA

Vissza

Helyszín:

Megbízó:M Három Konzorcium

Év:1996

Árbevétel:

Letöltés:KÁLI ÜZEMMÉRNÖKSÉG M3 AUTÓPÁLYA

Technikai adatok:

Építmények száma: 6

Iroda-szociális, műhely és garázs épület

Szintek száma: földszint + tetőtér

Beépített alapterület: 2.138 m2

Hasznos alapterület: 2.223 m2

Sótároló

Beépített alapterület: 1.551 m2

Hidegraktár

Beépített alapterület: 592 m2

Szolgálati lakások

Szintek száma: földszint + tetőtér

Beépített alapterület: 450 m2

Hasznos alapterület: 537 m2

Üzemanyagtöltő: 82 m2

URH torony

Szolgáltatások:

- Építészet

- Szerkezettervezés

- Úttervezés

- Épületgépészet

- Technológia

- Elektromos munkák

- Hírközlés

- Kerttervezés

- Vízgazdálkodás

KÁLI ÜZEMMÉRNÖKSÉG M3 AUTÓPÁLYA

Kál térségében épült az M3 autópálya új szakaszát ellátó üzemmérnökség. Ez a telephely számos, különböző funkciójú épületből áll. Műhelyek, raktárak, garázsok, irodák, szociális épületrész, rendőrség, szálláshelyek és üzemanyagtöltő szolgálják a pálya fenntartását.

Az azonos magastető fedés és homlokzatalakítás biztosítja az összhangot az eltérő jellegű épületek között. Egy L alakú épületben helyeztük el az összes funkciót a sótárolás és a hidegraktár kivételével. Ezzel egy kényelmesen használható főépületet és egy szélvédett belső udvart nyertünk. A főépület téglafalas, acél fedélszékkel. A sótároló 18m fesztávú ragasztott fatartós nyitott csarnok. A hidegraktár egy könnyűszerkezetes nyeregtető. Az üzemi területek mellett, attól elkülönítve, létesült egy 4 lakásos családi sorház a mérnökségen dolgozók részére. A sorház illeszkedik a telep arculatához. Porotherm fallal és födémmmel, ácsolt fedélszerkezettel készült.

Aktualitások

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

Kedvezményezett neve: UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Projekt címe: Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése
Szerződött támogatás összege: 299 186 917 Ft
Támogatás mértéke: 58,752986%
Projekt várható befejezési dátuma: 2020.01.31.
Projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.1-15-2016-00175

Bővebben

Kutatók Éjszakája 2019

A Kutatók Éjszakája 2005 óta megrendezésre kerülő, Európa-szerte szervezett ingyenes szakmai programsorozat, mely célja a tudomány és a különböző kutatási területek népszerűsítése.

Bővebben

Szkennelés a levegőből, avagy a RUIDE UAV Nap

2019. szeptember 13.-án pénteken került megrendezésre a RUIDE UAV Nap, Székesfehérváron. Az eseménynek az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar Geoinformatikai Intézete adott otthont.

Cégünket Szászvári János irodavezető helyettes, Pintér László, Csabai Tamás és Stenzel Sándor geodéták képviselték.
A konferenciát nagy érdeklődés övezte, több mint 135 látogató volt kíváncsi a drónok világára, valamint a kínai RUIDE gyártó legújabb technológiáira.

Bővebben

Projektjeink

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Budapest – Esztergom villamosítása

Az esztergomi vasútvonal építése még a XIX. században kezdődött, eredetileg Helyi Érdekű Vasútnak szánták. A vasútvonal elsődleges célja a budapesti gyárak és lakosság szénnel való ellátása volt. A XX. században a szénbányászat visszaesett valamint a környező települések ugrásszerű növekedésnek indultak. A teherforgalom szerepét átvette az elővárosi személyforgalom.

Bővebben

KIS HÍD, NAGY BÁTORSÁG, JOBB SZERKEZET AZ ÁRPÁD HÍD, MARGITSZIGETI LEHAJTÓ, EGYENES ÁGÁNAK FELÚJÍTÁSA

Bödecs Zoltán Uvaterv Zrt. Híd- és szerkezettervező iroda, irányító tervező

ÖSSZEFOGLALÁS

Egy 65 éves szerkezet felújítási tervezése és során olyan kedvezőtlen megoldást találtunk amely megszüntetése célszerűnek látszott. Egy ilyen megoldás megvalósítása azonban messze túlmutat egy egyszerű felújítási munka elvégzésén. Szerencsére a Tulajdonos - Beruházó partner volt abban, hogy a probléma gyökerét megragadva további évtizedekre tudjuk kitolni a szerkezet szolgálati idejét.

Bővebben

Print