Telepszerű létesítmények tervezése

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

GUMIHULLADÉK FELDOLGOZÓ ÉS HASZNOSÍTÓ REFERENCIA ÜZEM MŰSZAKI ELŐTERV

Vissza

Helyszín:

Megbízó:INVESTRADE Kft.

Év:1999

Árbevétel:

Letöltés:GUMIHULLADÉK FELDOLGOZÓ ÉS HASZNOSÍTÓ REFERENCIA ÜZEM MŰSZAKI ELŐTERV

Technikai adatok:

Üzem területe: 47.500 m2

Beépített összes alapterület: 10.500 m2

Szolgáltatások:

- Generáltervezés

- Technológia terv

- Építészet

- Szerkezettervezés

- Épületgépészet

- Elektromos tervezés

- Vasúttervezés

GUMIHULLADÉK FELDOLGOZÓ ÉS HASZNOSÍTÓ REFERENCIA ÜZEM MŰSZAKI ELŐTERV

Elsősorban használt gumiabroncsok anyagának újrahasznosítására létesülő gumihulladék feldolgozó üzemben pirolízis eljárás alkalmazásával a gumihulladékot szilárd, cseppfolyós és gáz halmazállapotú alapanyagokra (szén, szén-hidrogének) bontják. Ezen anyagokat az ipari energiahordozóként illetve – tovább feldolgozás után – alapanyagként újra hasznosítja.

A műszaki előterv egy 100.000 t/év kapacitású üzem technológiai folyamatai által meghatározott műszaki anyagmozgatási, szállítási, tárolási igények kielégítésével foglalkozott, a tűzvédelmi, munkavédelmi és a környezetvédelmi követelmények betartása és az egységes építészeti arculat kialakítása mellett.

A tervezés legfontosabb elemei:­

- technológiai rendszerek, berendezések tervezése, kiválasztása,­

- üzemen belüli anyagmozgatási, tárolási rendszerek meghatározása,

- környezetvédelmi, tűzvédelmi műszaki megoldások kialakítása,

- telepítés, épületek tervezése.

Aktualitások

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

Kedvezményezett neve: UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Projekt címe: Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése
Szerződött támogatás összege: 299 186 917 Ft
Támogatás mértéke: 58,752986%
Projekt várható befejezési dátuma: 2020.01.31.
Projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.1-15-2016-00175

Bővebben

Kutatók Éjszakája 2019

A Kutatók Éjszakája 2005 óta megrendezésre kerülő, Európa-szerte szervezett ingyenes szakmai programsorozat, mely célja a tudomány és a különböző kutatási területek népszerűsítése.

Bővebben

Szkennelés a levegőből, avagy a RUIDE UAV Nap

2019. szeptember 13.-án pénteken került megrendezésre a RUIDE UAV Nap, Székesfehérváron. Az eseménynek az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar Geoinformatikai Intézete adott otthont.

Cégünket Szászvári János irodavezető helyettes, Pintér László, Csabai Tamás és Stenzel Sándor geodéták képviselték.
A konferenciát nagy érdeklődés övezte, több mint 135 látogató volt kíváncsi a drónok világára, valamint a kínai RUIDE gyártó legújabb technológiáira.

Bővebben

Projektjeink

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Budapest – Esztergom villamosítása

Az esztergomi vasútvonal építése még a XIX. században kezdődött, eredetileg Helyi Érdekű Vasútnak szánták. A vasútvonal elsődleges célja a budapesti gyárak és lakosság szénnel való ellátása volt. A XX. században a szénbányászat visszaesett valamint a környező települések ugrásszerű növekedésnek indultak. A teherforgalom szerepét átvette az elővárosi személyforgalom.

Bővebben

KIS HÍD, NAGY BÁTORSÁG, JOBB SZERKEZET AZ ÁRPÁD HÍD, MARGITSZIGETI LEHAJTÓ, EGYENES ÁGÁNAK FELÚJÍTÁSA

Bödecs Zoltán Uvaterv Zrt. Híd- és szerkezettervező iroda, irányító tervező

ÖSSZEFOGLALÁS

Egy 65 éves szerkezet felújítási tervezése és során olyan kedvezőtlen megoldást találtunk amely megszüntetése célszerűnek látszott. Egy ilyen megoldás megvalósítása azonban messze túlmutat egy egyszerű felújítási munka elvégzésén. Szerencsére a Tulajdonos - Beruházó partner volt abban, hogy a probléma gyökerét megragadva további évtizedekre tudjuk kitolni a szerkezet szolgálati idejét.

Bővebben

Print