Közlekedési hálózattervezés

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

CÉLFORGALMI MMÁTRIX KIDOLGOZÁSA

Vissza

Helyszín:

Megbízó:KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft

Év:2009-2010

Árbevétel:

Letöltés:CÉLFORGALMI MMÁTRIX KIDOLGOZÁSA

Technikai adatok:

A közlekedési hálózatok tervezésének nélkülözhetetlen alapinformációja a célforgalmi mátrix. Ez mutatja meg, hogy a közlekedési tér egyes pontjai között mekkora forgalom bonyolódik le, vagy bonyolódna le, megfelelő feltételek fennállása esetén.

Szolgáltatások:

A Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési tagozat az Országos Célforgalmi Mátrix kidolgozása során felmerülő forgalom-modellezési munkarészek kidolgozásának támogatása (hálózati vizsgálatok, ráterhelés elemzések, algoritmus fejlesztés, szakértői tevékenység, továbbá dokumentálási feladatok):
- A KTI által átadott OCF körzetek bekötése az UVATERV-es hálózatba.
- Idő és távolság mátrixok előállítása az UVATERV-es EMME hálózaton.
- A budapesti hálózati modell átadása a Megrendelőnek.
- Az UVATERV-es ellenállás függvények bemutatása, dokumentálása.
- OKA forgalmi, sebesség, súlykorlátozás , burkolatállapot ,útdíjak, vasúti keresztezések, vonalvezetési adatok átvételi algoritmusának kidolgozása, az OCF modellbe illeszthető formába hozása és átadása a Megrendelő részére.
- Az OCF hálózat és mátrixok ráterhelése az UVATERV-es ellenállás függvényekkel.
- Az OCF hálózat és mátrixok ellenőrzése, a dokumentációban felhasználható teszt ábrák készítése.

CÉLFORGALMI MMÁTRIX KIDOLGOZÁSA

Aktualitások

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

Kedvezményezett neve: UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Projekt címe: Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése
Szerződött támogatás összege: 299 186 917 Ft
Támogatás mértéke: 58,752986%
Projekt várható befejezési dátuma: 2020.01.31.
Projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.1-15-2016-00175

Bővebben

Kutatók Éjszakája 2019

A Kutatók Éjszakája 2005 óta megrendezésre kerülő, Európa-szerte szervezett ingyenes szakmai programsorozat, mely célja a tudomány és a különböző kutatási területek népszerűsítése.

Bővebben

Szkennelés a levegőből, avagy a RUIDE UAV Nap

2019. szeptember 13.-án pénteken került megrendezésre a RUIDE UAV Nap, Székesfehérváron. Az eseménynek az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar Geoinformatikai Intézete adott otthont.

Cégünket Szászvári János irodavezető helyettes, Pintér László, Csabai Tamás és Stenzel Sándor geodéták képviselték.
A konferenciát nagy érdeklődés övezte, több mint 135 látogató volt kíváncsi a drónok világára, valamint a kínai RUIDE gyártó legújabb technológiáira.

Bővebben

Projektjeink

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Budapest – Esztergom villamosítása

Az esztergomi vasútvonal építése még a XIX. században kezdődött, eredetileg Helyi Érdekű Vasútnak szánták. A vasútvonal elsődleges célja a budapesti gyárak és lakosság szénnel való ellátása volt. A XX. században a szénbányászat visszaesett valamint a környező települések ugrásszerű növekedésnek indultak. A teherforgalom szerepét átvette az elővárosi személyforgalom.

Bővebben

KIS HÍD, NAGY BÁTORSÁG, JOBB SZERKEZET AZ ÁRPÁD HÍD, MARGITSZIGETI LEHAJTÓ, EGYENES ÁGÁNAK FELÚJÍTÁSA

Bödecs Zoltán Uvaterv Zrt. Híd- és szerkezettervező iroda, irányító tervező

ÖSSZEFOGLALÁS

Egy 65 éves szerkezet felújítási tervezése és során olyan kedvezőtlen megoldást találtunk amely megszüntetése célszerűnek látszott. Egy ilyen megoldás megvalósítása azonban messze túlmutat egy egyszerű felújítási munka elvégzésén. Szerencsére a Tulajdonos - Beruházó partner volt abban, hogy a probléma gyökerét megragadva további évtizedekre tudjuk kitolni a szerkezet szolgálati idejét.

Bővebben

Print