Közlekedési hálózattervezés

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

KECSKEMÉT MEGYEI JOGÚ VÁROS ELŐVÁROSI KÖZLEKEDÉSI RENDSZEREINEK FEJLESZTÉSE” MEGVALÓSÍTHATÓSÁGI TANULMÁNY KIDOLGOZÁSA ÉS MEGALAPOZÓ TEVÉKENYSÉGEK VÉGZÉSE

Vissza

Helyszín:

Megbízó:Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata

Év:2013-2014

Árbevétel:

Letöltés:KECSKEMÉT MEGYEI JOGÚ VÁROS ELŐVÁROSI KÖZLEKEDÉSI RENDSZEREINEK FEJLESZTÉSE” MEGVALÓSÍTHATÓSÁGI TANULMÁNY KIDOLGOZÁSA ÉS MEGALAPOZÓ TEVÉKENYSÉGEK VÉGZÉSE

Technikai adatok:

Kecskemét elővárosi közlekedési infrastruktúra fejlesztése, a következőkben felsorolt projektelemek vizsgálatával/megvalósításával:
- Meglévő vasúti megállóhelyek korszerűségi felülvizsgálata, szerepeinek meghatározása.
- P+R parkolók illesztése az agglomerációban lévő vasútállomásokhoz.
- Vasútállomásokon és az érintett vasúti járatokon kialakítandó ITS rendszer alternatív lehetőségeinek, kapcsolódási lehetőségeinek vizsgálata.
• Budapest-Cegléd-Kecskemét-Kiskunfélegyháza-Szeged nyomvonalon: Nagykőrös, Katonatelep, Kecskemét központi, Városföld, Kiskunfélegyháza
• 142 vonalon: Lajosmizse, Méntelek, Hetényegyháza, Máriaváros, Kecskemét-Alsó
• 145 vonalon: Kisfái, Nyárlőrinc, Nyárlőrinc-Alsó, Lakitelek, Kerekdomb, Tiszakécske
• 152 vonalon: Szabó Sándor ltp., Ballószög, Ágasegyháza, Izsák, Fülöpszállás
• Kisvasút vonalon: Kecskemét kisvasút állomás, Törökfái, Matkó-Alsó, Jakabszállás, Bugac.
- Közúti közlekedési fejlesztés Kecskemét város és agglomerációja tekintetében:
• 5218 sz. út 0+000 – 14+275 km,
• 52 sz. út 3+774 – 35+297 km,
• 53101 sz. út 0+000 – 7+690 km,
• 53102 sz. út 0+000 – 8+216 km.
- Helyközi autóbusz menetrend vizsgálata, ráhordó és ellátó rendszer kialakítása.

Szolgáltatások:

Részletes Megvalósíthatósági Tanulmány (RMT) elkészítése költség-haszon (CBA) és kockázat elemzéssel, a hatályos KÖZOP pályázati dokumentációban (Pályázati felhívás és útmutató, egyéb útmutatók és sablonok, továbbá KSZ iránymutatás) foglaltaknak megfelelően.
Forgalmi vizsgálat: forgalomfelvétel és analitikus forgalmi terhelés
A Részletes megvalósíthatósági tanulmány az NFÜ által közzétett útmutató szerint.
Költség-haszon elemzés az NFÜ által megjelentetett „Módszertani útmutató költség-haszon elemzéshez – KÖZOP-támogatások” alapján.

KECSKEMÉT MEGYEI JOGÚ VÁROS ELŐVÁROSI KÖZLEKEDÉSI RENDSZEREINEK FEJLESZTÉSE” MEGVALÓSÍTHATÓSÁGI TANULMÁNY KIDOLGOZÁSA ÉS MEGALAPOZÓ TEVÉKENYSÉGEK VÉGZÉSE

Aktualitások

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

Kedvezményezett neve: UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Projekt címe: Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése
Szerződött támogatás összege: 299 186 917 Ft
Támogatás mértéke: 58,752986%
Projekt várható befejezési dátuma: 2020.01.31.
Projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.1-15-2016-00175

Bővebben

Kutatók Éjszakája 2019

A Kutatók Éjszakája 2005 óta megrendezésre kerülő, Európa-szerte szervezett ingyenes szakmai programsorozat, mely célja a tudomány és a különböző kutatási területek népszerűsítése.

Bővebben

Szkennelés a levegőből, avagy a RUIDE UAV Nap

2019. szeptember 13.-án pénteken került megrendezésre a RUIDE UAV Nap, Székesfehérváron. Az eseménynek az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar Geoinformatikai Intézete adott otthont.

Cégünket Szászvári János irodavezető helyettes, Pintér László, Csabai Tamás és Stenzel Sándor geodéták képviselték.
A konferenciát nagy érdeklődés övezte, több mint 135 látogató volt kíváncsi a drónok világára, valamint a kínai RUIDE gyártó legújabb technológiáira.

Bővebben

Projektjeink

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Budapest – Esztergom villamosítása

Az esztergomi vasútvonal építése még a XIX. században kezdődött, eredetileg Helyi Érdekű Vasútnak szánták. A vasútvonal elsődleges célja a budapesti gyárak és lakosság szénnel való ellátása volt. A XX. században a szénbányászat visszaesett valamint a környező települések ugrásszerű növekedésnek indultak. A teherforgalom szerepét átvette az elővárosi személyforgalom.

Bővebben

KIS HÍD, NAGY BÁTORSÁG, JOBB SZERKEZET AZ ÁRPÁD HÍD, MARGITSZIGETI LEHAJTÓ, EGYENES ÁGÁNAK FELÚJÍTÁSA

Bödecs Zoltán Uvaterv Zrt. Híd- és szerkezettervező iroda, irányító tervező

ÖSSZEFOGLALÁS

Egy 65 éves szerkezet felújítási tervezése és során olyan kedvezőtlen megoldást találtunk amely megszüntetése célszerűnek látszott. Egy ilyen megoldás megvalósítása azonban messze túlmutat egy egyszerű felújítási munka elvégzésén. Szerencsére a Tulajdonos - Beruházó partner volt abban, hogy a probléma gyökerét megragadva további évtizedekre tudjuk kitolni a szerkezet szolgálati idejét.

Bővebben

Print