Utak és autópályák tervezése

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

M1 AUTÓPÁLYA TÖRÖKBÁLINT-TATABÁNYA SZAKASZA

Vissza

Helyszín:

Megbízó:KPM Budapesti Közúti Igazgatóság Autópálya Főmérnöksége

Év:1986

Árbevétel:

Letöltés:M1 AUTÓPÁLYA TÖRÖKBÁLINT-TATABÁNYA SZAKASZA

Technikai adatok:

A szakasz hossza: 48 km

Tervezési sebesség: 120 km/h

Műtárgyak: 49 db

Csomópontok: 5 db

Pihenőhelyek: 3 db

Szolgáltatások:

- Talajmechanika

- Geodézia

- Tanulmánytervek

- Engedélyezési tervek

- Beruházási programok

- Művezetés

- Megvalósulási tervek

- Törzskönyv

M1 AUTÓPÁLYA TÖRÖKBÁLINT-TATABÁNYA SZAKASZA

Az M1 autópálya az Európa úthálózat része, amely az E60 és E75 jelű utak vonalán halad. Az útvonal az észak-dunántúli legfejlettebb iparterületeket fűzi fel, de turistaforgalma is jelentős.

A tervezés során sokféle (gazdaságossági és műszaki) vizsgálat készült, amelynek eredményeképpen döntés született az M1 autópálya új nyomvonalon történő megvalósítására, ugyanis a korábban kiépült autóút egyes szakaszai nem feleltek meg az akkor érvényes autópálya tervezési előírásoknak. A 2x2 sávos autópálya elkerüli a tervezett ipari létesítményeket, az alábányászott területeket. Az aszfaltból készült útpálya dombvidék jellegű területen (a Budai hegyek és a Vértes lábainál) halad, a több helyen 10-12 m magas töltésen, s legmélyebb bevágása eléri a 28 m-t.

Az autópályát keresztező hidak zömében előregyártott vasbeton szerkezetűek, amelyek az építést meggyorsították. Az M0 autópálya-gyűrűig tartó kezdeti – 4 km-es – szakasz 35,5 m-es koronaszélességgel épült, a távlati (2x3 sávos pályára) bővítés biztosítása érdekében.

Aktualitások

Nagy segítség a kicsiknek

Az UVATERV Zrt. nem először tesz jótékony felajánlást, illetve mutat tettrekészséget pozitív társadalmi felelősségvállalás terén.

Bővebben

Reprezentációs költségek felajánlása.

Az UVATERV célja, hogy példamutató és színvonalas munkánkkal értéket teremtsünk, ugyanakkor tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk környezetünkért, az itt élő emberekért, munkatársainkért és családjaikért.

 

Bővebben

Kiállítottunk a XIII. Térinformatikai Konferencián

2022. november 3-4.-én, immár 13. alkalommal került megrendezésre a Térinformatikai Konferencia és Szakkiállítás a Debreceni Egyetemen.
Az UVATERV Zrt. évek óta előadásokkal képviseli magát a szakmai eseménysorozaton, ám idén első alkalommal kiállítóként is megjelent.

Bővebben

Projektjeink

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

Kedvezményezett neve: UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Projekt címe: Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése
Szerződött támogatás összege: 299 186 917 Ft
Támogatás mértéke: 58,752986%
Projekt befejezési dátuma: 2020.08.12.
Projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.1-15-2016-00175

Bővebben

Igazi hídkülönlegesség a Tisza felett

Az M44-es gyorsforgalmi út Lakitelek-Tiszakürt útvonalán impozáns megjelenéssel és méretekkel bíró, új Tisza-híd épül.

Bővebben

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Print