Utak és autópályák tervezése

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

M3 AUTÓPÁLYA BUDAPEST-ORSZÁGHATÁR

Vissza

Helyszín:

Megbízó:Közlekedési tárcát képviselő fejlesztő, beruházó cégek

Év:1963

Árbevétel:

Letöltés:M3 AUTÓPÁLYA BUDAPEST-ORSZÁGHATÁR

Technikai adatok:

M3 autópálya I. ütemben 2x2 sávval, távlatban 2x3 forgalmi sávra bővíthető kialakítással

Tervezési kategória: K.I.a.A.

Tervezési sebesség: 120 km/h

Koronaszélesség: I. ütemben: 28,00 m

Leállósáv szélessége: 3,00 m

Elválasztósáv: 5,00 m

Szolgáltatások:

- Tanulmánytervek

- Lakossági tervek

- Engedélyezési tervek

- Tendertervek

- Építési tervek

M3 AUTÓPÁLYA BUDAPEST-ORSZÁGHATÁR

Az M3 autópálya már meglévő, illetve az országhatárig tervezett folytatása szervesen kapcsolódik az európai un. "E" utak, valamint a "TEM" utak rendszerébe. Az autópálya fejlett kapcsolatot biztosít továbbá Északkelet-Magyarország megyéi és az ország távolabbi részei között. Budapest – Gödöllő (10,2-33,7 km) közötti szakasz, 1978. évi forgalomba helyezés, Gödöllő – Hatvan (33,7-55,1 km) közötti szakasz, 1980. évi forgalomba helyezés, Hatvan – Gyöngyös-nyugat (55,1-69,5 km) közötti szakasz, 1983. forgalomba helyezés.

Az új Gyöngyös – Füzesabony (69,5-113,5 km) közötti szakasz építési terveinek generáltervezője az UVATERV Rt. volt. Az építést 1996-ben az M Három Konzorcium nyerte meg. Forgalomba helyezés: 1998. szeptember.

A következő Füzesabony – Polgár közötti szakasz megvalósítását 2000. évben kezdték meg. Az UVATERV Rt. társtervezőként 26 km építési tervet készített el. Forgalomba helyezés: 2002. december.

Az autópálya építése tovább folytatódik és a gyorsforgalmi utaknak legkésőbb 2007-ig el kell érnie Nyíregyházát, illetve Miskolcot. Nyíregyháza – országhatár közötti szakaszon előzetes környezeti hatástanulmány készül.

Aktualitások

Geodéziai ellenőrzések az M44 Tisza-híd kivitelezési munkálatai közben

2021. november 11-12.-én került sor a Térinformatikai Konferenciára. Az idén immár 12. alkalommal megrendezett, szakkiállítással egybekötött szakmai eseménysorozatnak hagyományosan a Debreceni Egyetem adott otthont.

Cégünket Stenzel Sándor, a Geodéziai s Ingatlanrendezési Iroda, Térszkennelési és BIM Szakosztályának vezetője képviselte. Kollégánk a 12. (Térinformatikai adatgyűjtés és –nyilvántartás) szekcióban tartott előadást „Geodéziai ellenőrzések az M44 Tisza-híd kivitelezési munkálatai közben” címmel.

Bővebben

A középfokú földmérő szakmai képzésekről röviden

Hazánkban öt középfokú intézményben képeznek földmérő, földügyi és térinformatikai technikusokat.
Az alábbi videó ezeket mutatja be két percben.

Bővebben

Projektjeink

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

Kedvezményezett neve: UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Projekt címe: Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése
Szerződött támogatás összege: 299 186 917 Ft
Támogatás mértéke: 58,752986%
Projekt befejezési dátuma: 2020.08.12.
Projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.1-15-2016-00175

Bővebben

Igazi hídkülönlegesség a Tisza felett

Az M44-es gyorsforgalmi út Lakitelek-Tiszakürt útvonalán impozáns megjelenéssel és méretekkel bíró, új Tisza-híd épül.

Bővebben

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Print