Utak és autópályák tervezése

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

AZ M7 AUTÓPÁLYA (110,7-230,2 KM SZAKASZ) MÓDOSÍTOTT ENGEDÉLYEZÉSI TERVE

Vissza

Helyszín:

Megbízó:Nemzeti Autópálya Rt.

Év:2000

Árbevétel:

Letöltés:AZ M7 AUTÓPÁLYA (110,7-230,2 KM SZAKASZ) MÓDOSÍTOTT ENGEDÉLYEZÉSI TERVE

Technikai adatok:

Úthossz: 119,5 km

Forgalmi sávok száma:

Balaton-parti szakaszon: 2x2

további szakaszon: 2x1

Földmunka: 17,0 millió m3

Műtárgyak: 140 db (260e m2)

Csomópontok száma: 18 db

Szolgáltatások:

Engedélyezési terv készül az UVATERV Rt. generáltervezésében az építési engedély megszerzéséhez.

AZ M7 AUTÓPÁLYA (110,7-230,2 KM SZAKASZ) MÓDOSÍTOTT ENGEDÉLYEZÉSI TERVE

Az M7 autópálya a magyarországi közúthálózat egyik fontos ütőere, az országot átszelő délnyugatészakkelet irányú fő közlekedési vonal Budapesttől nyugatra eső szakaszát alkotja. Összeköttetést teremt Magyarország két jelentősebb turisztikai célpontja: a főváros és Közép-Európa legnagyobb édesvizű tava, a Balaton között, és kapcsolatot ad Délnyugat-Magyarországgal is.

Az M7 autópályának fontos szerepe van a kontinens úthálózatában, mivel a közép-európai délnyugat-északkelet közlekedési tengely eleme, az E71 jelű út része. Az M7 autópálya a Budapest-Ljubjana-Trieszt útvonal része, amely Közép-Európa és az adriai térség egyik legfontosabb útvonala. Az átmenő nemzetközi személy-, turista- és teherforgalom kiszolgálása mellett a tengeri kikötőkön át interkontinentális kapcsolatot is teremt.

Az M1, M5 és M3 autópályákhoz az M0 autópályagyűrűn csatlakozva Ausztria, Horvátország, Szlovénia, Olaszország, Belorusszia között számottevő forgalmat fog lebonyolítani. Az M7 autópálya át fogja venni a 7. sz. főút forgalmának jelentős részét, ezzel tehermentesíti azt, és csökkenti a településeken jelenleg áthaladó forgalom okozta környezeti károk mértékét.

Aktualitások

Geodéziai ellenőrzések az M44 Tisza-híd kivitelezési munkálatai közben

2021. november 11-12.-én került sor a Térinformatikai Konferenciára. Az idén immár 12. alkalommal megrendezett, szakkiállítással egybekötött szakmai eseménysorozatnak hagyományosan a Debreceni Egyetem adott otthont.

Cégünket Stenzel Sándor, a Geodéziai s Ingatlanrendezési Iroda, Térszkennelési és BIM Szakosztályának vezetője képviselte. Kollégánk a 12. (Térinformatikai adatgyűjtés és –nyilvántartás) szekcióban tartott előadást „Geodéziai ellenőrzések az M44 Tisza-híd kivitelezési munkálatai közben” címmel.

Bővebben

A középfokú földmérő szakmai képzésekről röviden

Hazánkban öt középfokú intézményben képeznek földmérő, földügyi és térinformatikai technikusokat.
Az alábbi videó ezeket mutatja be két percben.

Bővebben

Projektjeink

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

Kedvezményezett neve: UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Projekt címe: Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése
Szerződött támogatás összege: 299 186 917 Ft
Támogatás mértéke: 58,752986%
Projekt befejezési dátuma: 2020.08.12.
Projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.1-15-2016-00175

Bővebben

Igazi hídkülönlegesség a Tisza felett

Az M44-es gyorsforgalmi út Lakitelek-Tiszakürt útvonalán impozáns megjelenéssel és méretekkel bíró, új Tisza-híd épül.

Bővebben

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Print