Utak és autópályák tervezése

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

A 61. SZ. FŐÚT DOMBÓVÁRT ELKERÜLŐ SZAKASZA

Vissza

Helyszín:

Megbízó:Tolna Megyei Állami Közútkezelő Kht.

Év:1999

Árbevétel:

Letöltés:A 61. SZ. FŐÚT DOMBÓVÁRT ELKERÜLŐ SZAKASZA

Technikai adatok:

A, B, C változat hossza: 5,7-9,9-10,9 km

Tervezési kategória: K.II.a.A. és K.II.b.A.

Tervezési sebesség: 100 km/h és 80 km/h

Forgalmi sávok száma: 2x1

Sávszélesség: 3,50 m

Padkaszélesség: 2,50-1,50 m

Koronaszélesség: 12,00-10,00 m

4 db szintbeni csomópont

Műtárgyak: 10-70 m nyílásúak

Szolgáltatások:

- Megvalósíthatósági tanulmány

- Tanulmányterv

A 61. SZ. FŐÚT DOMBÓVÁRT ELKERÜLŐ SZAKASZA

A 61. sz. főút északi és keleti irányban Tamási, Siófokon keresztül a Balaton felé, illetve Dunaföldváron át az Alföld felé ad kapcsolatot. Nyugati irányban a többi dél-nyugat dunántúli megye (Somogy, Zala) érhető el. Az átkelési szakasz a városközponttól északi irányban eltolva halad.

A 611. sz. főút a 61. sz. főútba csatlakozva déli irányban halad Pécs felé a város nyugati részén.A 6532. j. út a város északi részén csatlakozik jól kiépített csomóponttal a 61. sz. főút 1997-ben befejezett rehabilitációja során kialakított 2x2 sávos szakaszához.

Az átkelési szakasz további rehabilitációja a beépítési kötöttségek miatt nem folytatható, így annak kétharmadán csak 2x1 sávon bonyolódhat a forgalom. A különböző változatok a 61. sz. főútból 87,4-92,2 km szelvény között válnak ki nyugati irányban, majd azonos szelvényben a 95+870 km szelvényben csatlakoznak vissza a 61. sz. főút meglévő nyomvonalába Attala külterületén.

A térségben a magyar gyorsforgalmi úthálózat távlati fejlesztési terve egy kelet-nyugati (M9) és egy észak-déli irányú (M65) kapcsolatot javasol. Két, a várostól távolabbi változat műszaki paraméterei lehetővé teszik, hogy az elkerülő út a gyorsforgalmi úthálózat részeként, annak első ütemeként épüljön meg.

Aktualitások

Nagy segítség a kicsiknek

Az UVATERV Zrt. nem először tesz jótékony felajánlást, illetve mutat tettrekészséget pozitív társadalmi felelősségvállalás terén.

Bővebben

Reprezentációs költségek felajánlása.

Az UVATERV célja, hogy példamutató és színvonalas munkánkkal értéket teremtsünk, ugyanakkor tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk környezetünkért, az itt élő emberekért, munkatársainkért és családjaikért.

 

Bővebben

Kiállítottunk a XIII. Térinformatikai Konferencián

2022. november 3-4.-én, immár 13. alkalommal került megrendezésre a Térinformatikai Konferencia és Szakkiállítás a Debreceni Egyetemen.
Az UVATERV Zrt. évek óta előadásokkal képviseli magát a szakmai eseménysorozaton, ám idén első alkalommal kiállítóként is megjelent.

Bővebben

Projektjeink

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

Kedvezményezett neve: UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Projekt címe: Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése
Szerződött támogatás összege: 299 186 917 Ft
Támogatás mértéke: 58,752986%
Projekt befejezési dátuma: 2020.08.12.
Projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.1-15-2016-00175

Bővebben

Igazi hídkülönlegesség a Tisza felett

Az M44-es gyorsforgalmi út Lakitelek-Tiszakürt útvonalán impozáns megjelenéssel és méretekkel bíró, új Tisza-híd épül.

Bővebben

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Print