Közlekedési hálózattervezés
Helyszín:
Megbízó:Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata
Év:2013-2014
Árbevétel:
Kecskemét elővárosi közlekedési infrastruktúra fejlesztése, a következőkben felsorolt projektelemek vizsgálatával/megvalósításával:
- Meglévő vasúti megállóhelyek korszerűségi felülvizsgálata, szerepeinek meghatározása.
- P+R parkolók illesztése az agglomerációban lévő vasútállomásokhoz.
- Vasútállomásokon és az érintett vasúti járatokon kialakítandó ITS rendszer alternatív lehetőségeinek, kapcsolódási lehetőségeinek vizsgálata.
• Budapest-Cegléd-Kecskemét-Kiskunfélegyháza-Szeged nyomvonalon: Nagykőrös, Katonatelep, Kecskemét központi, Városföld, Kiskunfélegyháza
• 142 vonalon: Lajosmizse, Méntelek, Hetényegyháza, Máriaváros, Kecskemét-Alsó
• 145 vonalon: Kisfái, Nyárlőrinc, Nyárlőrinc-Alsó, Lakitelek, Kerekdomb, Tiszakécske
• 152 vonalon: Szabó Sándor ltp., Ballószög, Ágasegyháza, Izsák, Fülöpszállás
• Kisvasút vonalon: Kecskemét kisvasút állomás, Törökfái, Matkó-Alsó, Jakabszállás, Bugac.
- Közúti közlekedési fejlesztés Kecskemét város és agglomerációja tekintetében:
• 5218 sz. út 0+000 – 14+275 km,
• 52 sz. út 3+774 – 35+297 km,
• 53101 sz. út 0+000 – 7+690 km,
• 53102 sz. út 0+000 – 8+216 km.
- Helyközi autóbusz menetrend vizsgálata, ráhordó és ellátó rendszer kialakítása.
Részletes Megvalósíthatósági Tanulmány (RMT) elkészítése költség-haszon (CBA) és kockázat elemzéssel, a hatályos KÖZOP pályázati dokumentációban (Pályázati felhívás és útmutató, egyéb útmutatók és sablonok, továbbá KSZ iránymutatás) foglaltaknak megfelelően.
Forgalmi vizsgálat: forgalomfelvétel és analitikus forgalmi terhelés
A Részletes megvalósíthatósági tanulmány az NFÜ által közzétett útmutató szerint.
Költség-haszon elemzés az NFÜ által megjelentetett „Módszertani útmutató költség-haszon elemzéshez – KÖZOP-támogatások” alapján.