Magyarország egyik legnagyobb közlekedési infrastruktúra tervezője több mint 7 évtized tervezési tapasztalat

 

Print

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

Aktualitások

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

A Széchenyi 2020 Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program VEKOP-2.1.1.-15 kódszámú „Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása” című pályázati felhívásra az UVATERV Zrt. a „Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése” címmel beadott megvalósítandó projektje 2018-ban támogatást nyert.

Bővebben

Technológiák és tevékenységek bemutatása a Debreceni Egyetemen.

2017. november 26-27.-én Stenzel Sándor kollégánk, eleget téve a Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Építőipari Intézet, Építőmérnök Tanszékének megtisztelő felkérésére, két napon keresztül tartott szakmai előadásokat és műszaki gyakorlatokat a patinás intézményben.

Bővebben

A CGS Autopath program értékelése

A CGS Autopath rövid leírása:

A CGS Autopath útcsatlakozások, kapubehajtók, egyéb létesítmények járhatósági vizsgálatára létrehozott szoftver, mellyel vízszintes, és magassági vizsgálatokat is készíthetünk, akár ütközés érzékeléssel. Ezek grafikus megjelenítésén túl az üldözőgörbékre vonatkozó, a geometriai adatokat tartalmazó elemzést is készíthetünk.

Bővebben

További hírek

Projektjeink

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Budapest – Esztergom villamosítása

Az esztergomi vasútvonal építése még a XIX. században kezdődött, eredetileg Helyi Érdekű Vasútnak szánták. A vasútvonal elsődleges célja a budapesti gyárak és lakosság szénnel való ellátása volt. A XX. században a szénbányászat visszaesett valamint a környező települések ugrásszerű növekedésnek indultak. A teherforgalom szerepét átvette az elővárosi személyforgalom.

Bővebben

További hírek

Pályázatok
 
KMOP-1.2.1-09/A-2009-0026KMOP-1.2.1-11/A-2011-0324KMOP-1.1.4-11/B-2011-0131KMOP-1.1.4-11/A-2011-0131KMR_12-1-2012-0156KMR_12-1-2012-0156_2020

Print