Magyarország egyik legnagyobb közlekedési infrastruktúra tervezője több mint 7 évtized tervezési tapasztalat

 

Print

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

Aktualitások

Betongerenda torzulás vizsgálat

Korábbi cikkünkben elérhetővé tettük az UVATERV Zrt. GIS OPEN2020 on-line konferencián elhangzott előadását. Ebben bemutattuk Cégünk Geodéziai és Ingatlanrendezési, valamint a Kutatás Fejlesztési és Informatikai irodái által, a terhelés alatt álló betongerendák torzulás vizsgálatára kidolgozott geodéziai módszerét.

Bővebben

GIS OPEN konferencia

Idén szeptember 3-4.-én on-line formában került megrendezésre a nagy hagyományokkal rendelkező GIS OPEN konferencia. Az Óbudai Egyetem, Alba Regia Műszaki Kar, Geoinformatikai Intézet előadássorozata a „GISonline: Régi és új feladatok, kihívások, megoldások” alcímet kapta.

Bővebben

Korszerű betonelemek anyagtudományi fejlesztése

Kedvezményezett neve:
UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Konzorciumvezető)
FERROBETON Dunaújvárosi Beton- és Vasbetonelem-gyártó Zártkörűen Működő Részvénytársaság Anchor
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (Konzorciumi tag)

Projekt címe: „Korszerű betonelemek anyagtudományi fejlesztése”

A támogatás összege: 681.749.827, - Ft

A támogatás mértéke: 65,18%

Bővebben

További hírek

Projektjeink

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Budapest – Esztergom villamosítása

Az esztergomi vasútvonal építése még a XIX. században kezdődött, eredetileg Helyi Érdekű Vasútnak szánták. A vasútvonal elsődleges célja a budapesti gyárak és lakosság szénnel való ellátása volt. A XX. században a szénbányászat visszaesett valamint a környező települések ugrásszerű növekedésnek indultak. A teherforgalom szerepét átvette az elővárosi személyforgalom.

Bővebben

További hírek

Pályázatok
 
 VEKOP-2.1.1-15-2016-00175KMOP-1.2.1-11/A-2011-0324KMOP-1.1.4-11/B-2011-01312018-1.3.1-VKE-2018-00003KMR 12-1-2012-0156KMR_12-1-2012-0156_2020

Print