Közlekedési hálózattervezés

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

TRIPOLI (LÍBIA) FÖLDALATTI VÁROSI VASÚT LÉTESÍTMÉNY RÉSZLETES MEGVALÓSÍT-HATÓSÁGI TANULMÁNY

Vissza

Helyszín:

Megbízó:RAILROAD PROJECT EXECUTION AND MANAGEMENT BOARD P.O. Box: 82376 Swani Street Tripoli Libya

Év:2009

Árbevétel:

Letöltés:TRIPOLI (LÍBIA) FÖLDALATTI VÁROSI VASÚT LÉTESÍTMÉNY RÉSZLETES MEGVALÓSÍT-HATÓSÁGI TANULMÁNY

Technikai adatok:

Tripoliban a Metró három vonalból áll, A, B és C vonalak, melyek teljes hosszúsága 111 km. Az állomások közötti távolság a városközpontban 0,5-1,5 km, a elővárosi részen 2-8 km. A metróvonal kapcsolódik az összes Tripoliban lévő vasúti pályaudvarhoz. A tömegközlekedésben résztvevők arányának növeléséhez kiemelkedően fontos a P+R szolgáltatások.

Szolgáltatások:

Forgalmi analízis:
-         Hálózati modellek 2008, 2025 évekre;
-         Forgalmi igény mátrixok 2008, 2025 évekre.
Tömegközlekedési Stratégia
-         Alap Buszjáratok Rendszere (Basic Bus System-BBS), alapvetően minibusz;
-         Fejleszett Buszjáratok Rendszere (Advanced Bus System – ABS);
-          Gyorsjáratok Rendszere (Rapid Transit System – RTS).
TRIPOLI (LÍBIA) FÖLDALATTI VÁROSI VASÚT LÉTESÍTMÉNY RÉSZLETES MEGVALÓSÍT-HATÓSÁGI TANULMÁNY
Forgalmi analízis:
Az UVATERV-nél rendelkezésre álltak az 1990-es tanulmány készítését megalapozó forgalmi analízis adatai, amit az akkori hardver és szoftver környezetből át kellett raknunk a jelenlegi számítógépeinkre az INRO EMME szoftver modellezési rendszerébe.
Először átkonvertáltuk a hálózati modellt  és a zóna rendszert, ezután EMME formátumura alakítottuk a forgalmi igénymátrixok meghatározásához forgalmi körzetenként felhasznált lakos-számot és a munkahelyek számát, valamit a körzetekből induló és érkező utasok mátrixait
Az 1980 és 2000 évekre előállított forgalmi körzetenként induló és érkező utasok mátrixait ráterhelve kapjuk az adott évek forgalmi terhelését
Ellenőriztük, hogy az 1990-es tanulmány megalapozásához használt forgalmi analízissel azonos eredményt kaptunk-e az EMME szoftverrel.

Az előzőekben leírt Tripoli teljes hálózatára készített forgalmi prognózisból leszelektálva, kaptuk a METRÓ hálózat forgalmi áramlását.

Aktualitások

Nagy segítség a kicsiknek

Az UVATERV Zrt. nem először tesz jótékony felajánlást, illetve mutat tettrekészséget pozitív társadalmi felelősségvállalás terén.

Bővebben

Reprezentációs költségek felajánlása.

Az UVATERV célja, hogy példamutató és színvonalas munkánkkal értéket teremtsünk, ugyanakkor tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk környezetünkért, az itt élő emberekért, munkatársainkért és családjaikért.

 

Bővebben

Kiállítottunk a XIII. Térinformatikai Konferencián

2022. november 3-4.-én, immár 13. alkalommal került megrendezésre a Térinformatikai Konferencia és Szakkiállítás a Debreceni Egyetemen.
Az UVATERV Zrt. évek óta előadásokkal képviseli magát a szakmai eseménysorozaton, ám idén első alkalommal kiállítóként is megjelent.

Bővebben

Projektjeink

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

Kedvezményezett neve: UVATERV Út-, Vasúttervező Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Projekt címe: Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése
Szerződött támogatás összege: 299 186 917 Ft
Támogatás mértéke: 58,752986%
Projekt befejezési dátuma: 2020.08.12.
Projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.1-15-2016-00175

Bővebben

Igazi hídkülönlegesség a Tisza felett

Az M44-es gyorsforgalmi út Lakitelek-Tiszakürt útvonalán impozáns megjelenéssel és méretekkel bíró, új Tisza-híd épül.

Bővebben

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Print