Utak és autópályák tervezése

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

Projekt neveHelyszínMegbízóÉvÁrbevételDokumentum
M9 AUTÓÚT A SZEKSZÁRDI DUNA-HÍDDAL Nemzeti Autópálya Rt. 2000 M9 AUTÓÚT A SZEKSZÁRDI DUNA-HÍDDAL
81. SZ. FŐÚT MEZŐÖRS ELKERÜLŐ SZAKASZ Győr-Moson-Sopron Megyei Állami Közútkezelő Kht 1999 81. SZ. FŐÚT MEZŐÖRS ELKERÜLŐ SZAKASZ
M7 AUTÓPÁLYA BUDAPEST-BALATONALIGA SZAKASZA KPM Budapesti Közúti Igazgatóság Autópálya Főmérnöksége 1976 M7 AUTÓPÁLYA BUDAPEST-BALATONALIGA SZAKASZA
M3 AUTÓPÁLYA BUDAPEST-GYÖNGYÖS SZAKASZA KPM Budapesti Közúti Igazgatóság Autópálya Főmérnöksége 1983 M3 AUTÓPÁLYA BUDAPEST-GYÖNGYÖS SZAKASZA
M1 AUTÓPÁLYA TÖRÖKBÁLINT-TATABÁNYA SZAKASZA KPM Budapesti Közúti Igazgatóság Autópálya Főmérnöksége 1986 M1 AUTÓPÁLYA TÖRÖKBÁLINT-TATABÁNYA SZAKASZA
RÁBA PRÓBAPÁLYA ÉCS RÁBA Magyar Vagon- és Gépgyár, Győr 1989 RÁBA PRÓBAPÁLYA ÉCS
67. SZ. FŐÚT ÚJ NYOMVONALA KAPOSVÁR Somogy Megyei Önkormányzat Kaposvár Megyei Jogú Város Kaposvári Közúti Igazgatóság 1991 67. SZ. FŐÚT ÚJ NYOMVONALA KAPOSVÁR
M0 AUTÓÚT DÉLI SZAKASZA KHVM Autópálya Igazgatóság 1990 M0 AUTÓÚT DÉLI SZAKASZA
M0 AUTÓÚT DÉL-NYUGATI SZAKASZA KHVM Autópálya Igazgatóság 1994 M0 AUTÓÚT DÉL-NYUGATI SZAKASZA
M1 AUTÓPÁLYA VÁROSI ELKERÜLŐ SZAKASZA GYŐR Kelet-Nyugat Autósztráda Útépítő Közkereseti Társaság 1994 M1 AUTÓPÁLYA VÁROSI ELKERÜLŐ SZAKASZA GYŐR
M1 ÉS M15 AUTÓPÁLYA GYŐR-ORSZÁGHATÁR KÖZÖTTI SZAKASZA GENERÁLORGANIZÁCIÓS TERVE STRABAG ÖSTERREICH AG. 1993 M1 ÉS M15 AUTÓPÁLYA GYŐR-ORSZÁGHATÁR KÖZÖTTI SZAKASZA GENERÁLORGANIZÁCIÓS TERVE
2. SZ. FŐÚT BUDAPEST-VÁC KÖZÖTTI SZAKASZA KHVM Budapesti Közúti Igazgatóság 1998 2. SZ. FŐÚT BUDAPEST-VÁC KÖZÖTTI SZAKASZA
4. SZ. FŐÚT VÁROSI ELKERÜLŐ SZAKASZA SZOLNOK KHVM Szolnoki Közúti Igazgatóság 1995 4. SZ. FŐÚT VÁROSI ELKERÜLŐ SZAKASZA SZOLNOK
2B TERMINÁL KÖZÚTI ELŐTÉR BUDAPEST FERIHEGY Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság 1998 2B TERMINÁL KÖZÚTI ELŐTÉR BUDAPEST FERIHEGY
M3 AUTÓPÁLYA ÚTDÍJASÍTÁSÁNAK TÁRSADALMI, GAZDASÁGI, KÖRNYEZETI HATÁSVIZSGÁLATA ÉKM Autópálya Rt. 1998 M3 AUTÓPÁLYA ÚTDÍJASÍTÁSÁNAK TÁRSADALMI, GAZDASÁGI, KÖRNYEZETI HATÁSVIZSGÁLATA
M1 AUTÓPÁLYA ÚTDÍJASÍTÁSÁNAK TÁRSADALMI, GAZDASÁGI ÉS KÖRNYEZETI HATÁSVIZSGÁLATA Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság 1999 M1 AUTÓPÁLYA ÚTDÍJASÍTÁSÁNAK TÁRSADALMI, GAZDASÁGI ÉS KÖRNYEZETI HATÁSVIZSGÁLATA
AZ M0 AUTÓÚT DÉLKELETI SZEKTOR 51. ÉS 31. SZÁMÚ FŐUTAK KÖZÖTTI SZAKASZA KHVM Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság, Állami Autópálya -fejlesztő és -kezelő Rt. 2000 AZ M0 AUTÓÚT DÉLKELETI SZEKTOR 51. ÉS 31. SZÁMÚ FŐUTAK KÖZÖTTI SZAKASZA
AZ M30 AUTÓPÁLYA EMŐD-MISKOLC KÖZÖTTI SZAKASZA Nemzeti Autópálya Részvénytársaság 2002 AZ M30 AUTÓPÁLYA EMŐD-MISKOLC KÖZÖTTI SZAKASZA
M3 AUTÓPÁLYA BUDAPEST-ORSZÁGHATÁR Közlekedési tárcát képviselő fejlesztő, beruházó cégek 1963 M3 AUTÓPÁLYA BUDAPEST-ORSZÁGHATÁR
AZ M5 AUTÓPÁLYA KECSKEMÉT ÉSZAKI CSOMÓPONT ÉS KISKUNFÉLEGYHÁZA DÉLI CSOMÓPONT (73-113,5 KM) KÖZÖTTI SZAKASZA Alföld Koncessziós Autópálya Rt. 1998 AZ M5 AUTÓPÁLYA KECSKEMÉT ÉSZAKI CSOMÓPONT ÉS KISKUNFÉLEGYHÁZA DÉLI CSOMÓPONT (73-113,5 KM) KÖZÖTTI SZAKASZA
AZ M7 AUTÓPÁLYA (110,7-230,2 KM SZAKASZ) MÓDOSÍTOTT ENGEDÉLYEZÉSI TERVE Nemzeti Autópálya Rt. 2000 AZ M7 AUTÓPÁLYA (110,7-230,2 KM SZAKASZ) MÓDOSÍTOTT ENGEDÉLYEZÉSI TERVE
A 2. SZ. ELSŐRENDŰ FŐÚT RÉTSÁGOT ELKERÜLŐ SZAKASZA Nógrád Megyei Állami Közútkezelő Kht. 1999 A 2. SZ. ELSŐRENDŰ FŐÚT RÉTSÁGOT ELKERÜLŐ SZAKASZA
A 35 SZ. MÁSODRENDŰ FŐÚT DEBRECENI BEVEZETŐ SZAKASZÁNAK NÉGYSÁVÚSÍTÁSA Hajdú-Bihar Megyei Állami Közútkezelő Kht. 1999 A 35 SZ. MÁSODRENDŰ FŐÚT DEBRECENI BEVEZETŐ SZAKASZÁNAK NÉGYSÁVÚSÍTÁSA
A 41. SZ. FŐÚT 2,2-5,4 KMSZ. KÖZÖTTI SZAKASZÁNAK (NYÍREGYHÁZA-OROS) KAPACITÁSBŐVÍTÉSE Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Állami Közútkezelő Kht. 1999 A 41. SZ. FŐÚT 2,2-5,4 KMSZ. KÖZÖTTI SZAKASZÁNAK (NYÍREGYHÁZA-OROS) KAPACITÁSBŐVÍTÉSE
A 471 SZ. MÁSODRENDŰ FŐÚT HAJDÚSÁMSONT TEHERMENTESÍTŐ SZAKASZA Hajdú-Bihar Megyei Állami Közútkezelő Kht. 1999 A 471 SZ. MÁSODRENDŰ FŐÚT HAJDÚSÁMSONT TEHERMENTESÍTŐ SZAKASZA
A 4. SZ. FŐÚT ABONYT ELKERÜLŐ SZAKASZA Pest Megyei Állami Közútkezelő Kht. 1999 A 4. SZ. FŐÚT ABONYT ELKERÜLŐ SZAKASZA
A 4. SZ. ELSŐRENDŰ FŐÚT HAJDÚSZOBOSZLÓT ELKERÜLŐ SZAKASZA Hajdú-Bihar Megyei Állami Közútkezelő Kht. 1999 A 4. SZ. ELSŐRENDŰ FŐÚT HAJDÚSZOBOSZLÓT ELKERÜLŐ SZAKASZA
A 61. SZ. FŐÚT DOMBÓVÁRT ELKERÜLŐ SZAKASZA Tolna Megyei Állami Közútkezelő Kht. 1999 A 61. SZ. FŐÚT DOMBÓVÁRT ELKERÜLŐ SZAKASZA
AZ M25 AUTÓPÁLYA ÉS A K2 ÚT CSOMÓPONT VÁLTOZATAI Heves Megyei Állami Közútkezelő Kht. 1999 AZ M25 AUTÓPÁLYA ÉS A K2 ÚT CSOMÓPONT VÁLTOZATAI
SZÁLLODA ELŐTÉRÚT ÉS PARKOLÓ BUDAPEST FERIHEGY Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság 1998 SZÁLLODA ELŐTÉRÚT ÉS PARKOLÓ BUDAPEST FERIHEGY
CSONGRÁD MEGYE MELLÉKÚTHÁLÓZATI TERVE KHVM Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság 1998 CSONGRÁD MEGYE MELLÉKÚTHÁLÓZATI TERVE
AZ M3 AUTÓPÁLYA GELEJI SZAKASZA (139,0 - 143,4 KMSZ.) Magyar Autópálya építő Konzorcium M3 Autópálya Projekt Igazgatóság 2001 AZ M3 AUTÓPÁLYA GELEJI SZAKASZA (139,0 - 143,4 KMSZ.)
AZ M3 AUTÓPÁLYA POLGÁR-GÖRBEHÁZA KÖZÖTTI SZAKASZA Nemzeti Autópálya Rt. 2003 AZ M3 AUTÓPÁLYA POLGÁR-GÖRBEHÁZA KÖZÖTTI SZAKASZA
AZ M70 AUTÓPÁLYA LETENYE-TORNYISZENTMIKLÓS ÉS AZ ORSZÁGHATÁR KÖZÖTT Nemzeti Autópálya Rt. 2003 AZ M70 AUTÓPÁLYA LETENYE-TORNYISZENTMIKLÓS ÉS AZ ORSZÁGHATÁR KÖZÖTT
AZ M3 AUTÓPÁLYA 156,0 - 168,25 KMSZ. KÖZÖTTI SZAKASZA Északkelet-magyarországi Autópálya-fejlesztő és Üzemeltető Rt. Magyar Autópályaépítő Konzorcium Magyar Hídépítő Konzorcium 2001 AZ M3 AUTÓPÁLYA 156,0 - 168,25 KMSZ. KÖZÖTTI SZAKASZA
AZ M7 AUTÓPÁLYA BALATONSZÁRSZÓ-ORDACSEHI KÖZÖTTI SZAKASZA (125,35-145,00 KMSZ.) Nemzeti Autópálya Rt. 2003 AZ M7 AUTÓPÁLYA BALATONSZÁRSZÓ-ORDACSEHI KÖZÖTTI SZAKASZA (125,35-145,00 KMSZ.)

Referencia keresés

kulcsszó:

szakág:

Aktualitások

Felmérés a város(ok) felett

A Magyar Légimentők 7 bázisukról évente átlagosan 2400 esetben végeznek mentési feladatokat, leginkább súlyos baleseteknél, kritikus ellátási szituációkban.

Bővebben

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

A Széchenyi 2020 Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program VEKOP-2.1.1.-15 kódszámú „Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása” című pályázati felhívásra az UVATERV Zrt. a „Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése” címmel beadott megvalósítandó projektje 2018-ban támogatást nyert.

Bővebben

Technológiák és tevékenységek bemutatása a Debreceni Egyetemen.

2017. november 26-27.-én Stenzel Sándor kollégánk, eleget téve a Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Építőipari Intézet, Építőmérnök Tanszékének megtisztelő felkérésére, két napon keresztül tartott szakmai előadásokat és műszaki gyakorlatokat a patinás intézményben.

Bővebben

Projektjeink

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Budapest – Esztergom villamosítása

Az esztergomi vasútvonal építése még a XIX. században kezdődött, eredetileg Helyi Érdekű Vasútnak szánták. A vasútvonal elsődleges célja a budapesti gyárak és lakosság szénnel való ellátása volt. A XX. században a szénbányászat visszaesett valamint a környező települések ugrásszerű növekedésnek indultak. A teherforgalom szerepét átvette az elővárosi személyforgalom.

Bővebben

KIS HÍD, NAGY BÁTORSÁG, JOBB SZERKEZET AZ ÁRPÁD HÍD, MARGITSZIGETI LEHAJTÓ, EGYENES ÁGÁNAK FELÚJÍTÁSA

Bödecs Zoltán Uvaterv Zrt. Híd- és szerkezettervező iroda, irányító tervező

ÖSSZEFOGLALÁS

Egy 65 éves szerkezet felújítási tervezése és során olyan kedvezőtlen megoldást találtunk amely megszüntetése célszerűnek látszott. Egy ilyen megoldás megvalósítása azonban messze túlmutat egy egyszerű felújítási munka elvégzésén. Szerencsére a Tulajdonos - Beruházó partner volt abban, hogy a probléma gyökerét megragadva további évtizedekre tudjuk kitolni a szerkezet szolgálati idejét.

Bővebben

Print