Híd- és szerkezettervezés

iso 9001

iso 14001

Minősített NATO

Projekt neveHelyszínMegbízóÉvÁrbevételDokumentum
REPÜLŐTÉRI IRÁNYÍTÓ TORONY BŐVÍTÉSE BUDAPEST FERIHEGY KV Közkereseti Társaság 1998 REPÜLŐTÉRI IRÁNYÍTÓ TORONY BŐVÍTÉSE BUDAPEST FERIHEGY
ATOMERŐMŰ VÁLASZFALAINAK MEGERŐSÍTÉSE FÖLDRENGÉSRE PAKS ERŐTERV 2000 ATOMERŐMŰ VÁLASZFALAINAK MEGERŐSÍTÉSE FÖLDRENGÉSRE PAKS
M44 AUTÓPÁLYA KŐRÖS-HÍD Nemzeti Autópálya Zrt. 2009 M44 AUTÓPÁLYA KŐRÖS-HÍD
HAZAI MEGÉPÜLT HIDAK AZ UVATERV TERVEI ALAPJÁN 2010 HAZAI MEGÉPÜLT HIDAK AZ UVATERV TERVEI ALAPJÁN
KÜLFÖLDÖN MEGÉPÜLT HIDAK AZ UVATERV TERVEI ALAPJÁN 2010 KÜLFÖLDÖN MEGÉPÜLT HIDAK AZ UVATERV TERVEI ALAPJÁN
AZ IRODA EGYÉB TEVÉKENYSÉGEI 2000 AZ IRODA EGYÉB TEVÉKENYSÉGEI
M3 AUTÓPÁLYA OSZLÁRI TISZA - HÍD (MEDERHÍD) Északkelet-magyarországi Autópálya Fejlesztő; és Üzemeltető; Rt.; Magyar Hídépítő; Konzorcium M3 autópálya Projekt Iroda 2002 M3 AUTÓPÁLYA OSZLÁRI TISZA - HÍD (MEDERHÍD)
M9 AUTÓÚT SZEKSZÁRDI (SZT. LÁSZLÓ) DUNA - HÍD Nemzeti Autópálya Rt.; Magyar Hídépítő; Konzorcium 2002 M9 AUTÓÚT SZEKSZÁRDI (SZT. LÁSZLÓ) DUNA - HÍD
M35 AUTÓPÁLYA 12+147 KM SZELVÉNYÉBEN KELETI FŐCSATORNA HÍD Nemzeti Autópálya Rt. 2006 M35 AUTÓPÁLYA 12+147 KM SZELVÉNYÉBEN KELETI FŐCSATORNA HÍD
GYULA VÁROSHÁZ UTCAI KAPUS-HÍD FELÚJÍTÁSA Gyula Város Önkormányzata 2006 GYULA VÁROSHÁZ UTCAI KAPUS-HÍD FELÚJÍTÁSA
M7 AUTÓPÁLYA MURA - HÍD (HATÁRHÍD) Nemzeti Autópálya Rt., NIF Zrt. 2009 M7 AUTÓPÁLYA MURA - HÍD (HATÁRHÍD)
FI 150 ELŐREGYÁRTOTT, ELŐFESZÍTETT ÚJ VASBETON HÍDGERENDA - CSALÁD KIFEJLESZTÉSE, ALKALMAZÁSA 2009 FI 150 ELŐREGYÁRTOTT, ELŐFESZÍTETT ÚJ VASBETON HÍDGERENDA - CSALÁD KIFEJLESZTÉSE, ALKALMAZÁSA
Szombathely-Szentgotthárd vasútvonal LAPINCS - HÍD GYSEV Zrt. 2010 Szombathely-Szentgotthárd vasútvonal LAPINCS - HÍD

Referencia keresés

kulcsszó:

szakág:

Aktualitások

Felmérés a város(ok) felett

A Magyar Légimentők 7 bázisukról évente átlagosan 2400 esetben végeznek mentési feladatokat, leginkább súlyos baleseteknél, kritikus ellátási szituációkban.

Bővebben

Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése

A Széchenyi 2020 Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program VEKOP-2.1.1.-15 kódszámú „Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása” című pályázati felhívásra az UVATERV Zrt. a „Felhajlított pászmavezetéssel készülő nagyteljesítményű, tartós normál és könnyűbetonból készülő híd-gerendacsalád fejlesztése” címmel beadott megvalósítandó projektje 2018-ban támogatást nyert.

Bővebben

Technológiák és tevékenységek bemutatása a Debreceni Egyetemen.

2017. november 26-27.-én Stenzel Sándor kollégánk, eleget téve a Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Építőipari Intézet, Építőmérnök Tanszékének megtisztelő felkérésére, két napon keresztül tartott szakmai előadásokat és műszaki gyakorlatokat a patinás intézményben.

Bővebben

Projektjeink

Békéscsabai Földmérő Napok

2018. november 21-22.-én került megrendezésre a Békéscsabai Földmérő Napok.

        A Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság (MFTTT), a Békés Megyei Kormányhivatal, és a Békés Megyei Mérnöki Kamara közös rendezvényén kollégánk, Stenzel Sándor is tartott előadást, "3D-technológiák alkalmazása az UVATERV Zrt. geodéziai megoldásaiban" címmel.

Bővebben

Budapest – Esztergom villamosítása

Az esztergomi vasútvonal építése még a XIX. században kezdődött, eredetileg Helyi Érdekű Vasútnak szánták. A vasútvonal elsődleges célja a budapesti gyárak és lakosság szénnel való ellátása volt. A XX. században a szénbányászat visszaesett valamint a környező települések ugrásszerű növekedésnek indultak. A teherforgalom szerepét átvette az elővárosi személyforgalom.

Bővebben

KIS HÍD, NAGY BÁTORSÁG, JOBB SZERKEZET AZ ÁRPÁD HÍD, MARGITSZIGETI LEHAJTÓ, EGYENES ÁGÁNAK FELÚJÍTÁSA

Bödecs Zoltán Uvaterv Zrt. Híd- és szerkezettervező iroda, irányító tervező

ÖSSZEFOGLALÁS

Egy 65 éves szerkezet felújítási tervezése és során olyan kedvezőtlen megoldást találtunk amely megszüntetése célszerűnek látszott. Egy ilyen megoldás megvalósítása azonban messze túlmutat egy egyszerű felújítási munka elvégzésén. Szerencsére a Tulajdonos - Beruházó partner volt abban, hogy a probléma gyökerét megragadva további évtizedekre tudjuk kitolni a szerkezet szolgálati idejét.

Bővebben

Print